Odzież, buty i dodatki luksusowej marki off white od lat cieszą się popularnością wśród klientów na całym świecie. Co ciekawe, ta ekskluzywna marka powstała w 2012 roku we Włoszech, a dokładniej w Mediolanie – niepisanej stolicy światowej mody z tzw. górnej półki.

Off white – rzut oka na historię marki

Założycielem marki jest amerykański projektant Virgil Abloha, a jej pierwsza nazwa jest dla wielu jej nawet najwierniejszych klientów mało znana. Pyrex Vision – pod tym szyldem wystartowała firma, która bardzo szybko przez jej projektanta została przemianowana na Off white. Sam Abloha podkreślał zresztą, że jego kolekcje i pomysły to „szara strefa znajdująca się między czernią i bielą” – najbardziej klasycznymi kolorami świata, które w modzie wciąż inspirują i zachwycają.

Jako rozwijająca się firma odzieżowa z luksusowymi produktami, marka wystawiała się na wielu prestiżowych targach i pokazach mody. Jej kolekcje prezentowano na Paris Fashion Week, a sklepy detaliczne pojawiły się w Hongkongu, Tokio, Londynie, Mediolanie i zaraz potem – w Nowym Jorku. Na przestrzeni całej swojej dotychczasowej działalności, współpracowała ona przy projektach z takimi modowymi tuzami, jak Levi’s, Nike, Champion, a nawet Evian i IKEA.

Do największych osiągnięć marki i sukcesów, które przyniosły jej rozpoznawalność i uznanie należy m.in. współpraca z Jimmy Choo nad serią Summer/Spring w 2018. Ta niepowtarzalna kolekcja inspirowana była w całości Lady Dianą, księżną Walii.

Dziś Off White – mimo śmierci swojego założyciela w listopadzie 2021, nadal działa i zachwyca klientów nowymi, streetwearowymi pomysłami.